شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : پیام مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان به مناسب نوروز باستانی، حلول ماه مبارک رمضان و سالروز ملی شدن صنعت نفت

بسم الله الرحمن الرحیم

     بهار فصل رویش و طراوت است و نوروز آغازگر بهار و نوید بخش زندگی، افکار نو و اندیشه های پویا برای آینده ای است که به آن چشم دوخته ایم. تقارن خجسته بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی را فراهم آورده تا جسم و دلهایمان را در چشمه زلال عبودیت و بندگی به پاکی بیاراییم و برای رسیدن  به فردایی بهتر  تلاش کنیم.

     سالی که گذشت برای ما در منطقه ویژه اقتصادی لاوان سال تلاش و همدلی بود. سالی که با همت همکاران عزیزم گام­های مهمی را در جهت توسعه جزیره لاوان برداشتیم. تصویب و ابلاغ طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لاوان، رویدادی مهم بود که پس از سالها تلاش و پیگیری به ثمر نشست و به عنوان نقشه راه اصلی توسعه، چشم انداز روشنی پیش روی ما قرارداد. تصویب دستور العمل سرمایه گذاری،گسترشتعاملات با سرمایه گذاران، تلاش برای تقویت زیرساختهای ارتباطی، گسترش تعاملات فرهنگی و اجتماعی با مردم خونگرم لاوان، بخشی از دستاوردهای سال ۱۴۰۲ است که با همراهی و همفکری مجموعه همکاران شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان میسرگردید.

     رسیدن به فردایی بهتر در سایه آسیب شناسی و شناخت صحیح فرصتها و چالش­ها ممکن خواهد بود و ما تلاش می­کنیم با توکل بر ذات لایزال الهی و بکارگیری تمام تجربیات و امکانات خود، دوشادوش سایر همکارانمان در صنعت نفت فردایی بهتر را برای لاوان رقم بزنیم.  همانگونه که بیش از ۷۳ سال قبل در ۲۹ اسفند ماه  سال ۱۳۲۹ با ملی شدن صنعت نفت در کنار هموطنان ایستادیم و این راه را در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تقدیم شهدایی همچون شهید محمد جواد تندگویان و توسعه اقتصادی کشور ادامه دادیم.  اینجانب ضمن تبریک بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان و ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت،  از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از موفقیت، عزت، سربلندی،توفیق خدمتگذاری و عاقبت بخیری برای همگان به ویژه همکاران عزیزم در شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان و خانواده محترمشان مسألت  می­نمایم.

یعقوبعلی طالبی

رئیس هیات مدیره    و   مدیرعامل

 

به اشتراک بگذارید : | | |