شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : اهتمام نفت به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر/ زمستان امسال را با حداکثر تعهد خود به تولید گاز سپری می‌کنیم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اهتمام نفت استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته مهر امروز (پنجشنبه، ۲۹ مهرماه) همزمان با بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از فاز ۱۴ پارس جنوبی، اظهار کرد: توسعه در بوشهر باید همگام با توسعه در پارس‌جنوبی باشد و ما اعتقاد به توسعه متوازن داریم.

وی با بیان اینکه زمستان امسال را با حداکثر تعهد خود به تولید گاز سپری می‌کنیم، تصریح کرد: در این سفر برای تحقق توسعه فازهای ۱۳، ۱۴، ۲۲ و ۲۴ که مراحل پایانی خود را دنبال می‌کنند، برنامه‌هایی ارائه شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید گفت: این سفر بی‌شک می‌تواند در کار مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه برای برنامه ریزی‌های آینده و تخصیص بودجه و حتی اصلاح ساختار بودجه به ما کمک کند.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از اعضای این کمیسیون شامگاه چهارشنبه (۲۸ مهرماه) وارد عسلویه شدند و امروز به‌صورت میدانی از تأسیسات منطقه عسلویه بازدید کردند.

۲/۳۲۳۱۲

به اشتراک بگذارید : | | |