شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : ملی حفاری و پترو ایران موافقت‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت توسعه پترو ایران و شرکت ملی حفاری ایران به منظور تامین یکپارچه خدمات فنی حفاری در پروژه های حوزه جغرافیایی مناطق خشکی محدوده فعالیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب موافقت‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، این موافقتنامه در تهران به امضای سپهر سپهری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت توسعه پتروایران و حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران رسید.

در این موافقتنامه شرکت توسعه پترو ایران به عنوان کارفرما و شرکت ملی حفاری ایران به عنوان پیمانکار در همکاری مشترک نسبت به ارائه خدمات فنی و مهندسی به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان کارفرمای اصلی اقدام خواهند کرد.

مدت این موافقتنامه دو سال و با موافقت طرفین برای یک دوره سه ساله دیگر قابل تمدید است و براساس مفاد آن تامین تجهیزات و اطمینان از صحت و سلامت تجهیزات به کار گرفته شده مطابق با الزامات قراردادی و مشخصات فنی و نیز تامین نیروی انسانی متخصص طبق توافق صورت گرفته است.

در مراسم امضا و مبادله این موافقتنامه همکاری سپهری ضمن معرفی شرکت توسعه پترو ایران به گستره فعالیت آن اشاره و بر آمادگی برای توسعه همکاری ها در بخش های مختلف و پروژه های اجرایی به ویژه بینک و منصور آباد تاکید کرد.

گلپایگانی نیز برخورداری شرکت ملی حفاری ایران از بزرگترین ناوگان حفاری در کشور و نیروی انسانی متخصص و تجهیزات لازم برای انجام خدمات فنی که دارای تنوع و تخصص خاص است را یادآور شد و تصریح کرد: این شرکت در تلاش است تا از ظرفیت های موجود در راستای افزایش سهم بازار در بخش عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی به نحو مطلوب استفاده کند و در این ارتباط توسعه همکاری و مشارکت با شرکت های تابع صنعت نفت و شرکت های بخش خصوصی خاصه طرح توسعه ۲۸ مخزن را در دستور کار دارد.

به اشتراک بگذارید : | | |